Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Карвацька, Ірина Вадимівна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-09T13:32:53Z | |
dc.date.available | 2021-03-09T13:32:53Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Карвацька І. В. Психолого-педагогічне забезпечення розвитку інтелектуальної рефлексії в молодшому шкільному віці: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Ірина Вадимівна Карвацька. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 95 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4735 | |
dc.description.abstract | Сучасна людина має володіти низкою специфічних вмінь: протистояти інформаційному тиску і маніпуляції, швидко осмислювати і долати проблемні ситуації, самоусвідомлювати внутрішні засади своєї діяльності. Основним механізмом, що забезпечує такі вміння є рефлексія. Особливо слід наголосити на необхідності культивування рефлексії як постійно діючого механізму внутрішньої активності суб’єктів учіння та складової такої ключової компетентності як уміння вчитися. Як наголошується у Концепції Нової української школи, ця компетентність передбачає здатність до пошуку та засвоєння нових знань, набуття нових вмінь і навичок, вміння визначати навчальні цілі та способи їх досягнення, оцінювати власні результати навчання, і всі ці вміння неможливі без інтелектуальної рефлексії. Об’єктом дослідження є рефлексія учнів молодшого шкільного віку. Предметом дослідження є психолого-педагогічне забезпечення розвитку інтелектуальної рефлексії молодших школярів. Метою дослідження є розробити та теоретично обґрунтувати систему психолого-педагогічного забезпечення розвитку інтелектуальної рефлексії молодших школярів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Психолого-педагогічне забезпечення розвитку інтелектуальної рефлексії в молодшому шкільному віці | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |