Короткий опис(реферат):
Сучасна освітня політика нашої держави визначає найважливіші завдання вищої школи: підготовку компетентного, конкурентоспроможного фахівця, здатного реалізувати професійні завдання у складних економічних і соціокультурних умовах українського суспільства. Розвиток педагогічної науки характеризується пошуком фундаментальних підходів до побудови навчально-виховного процесу, що знаходить відображення в Законах України «Про освіту», «Про вищу освіту», «Про соціальні послуги», «Про сприяння соціальному становленню та розвитку молоді в Україні», Національній доктрині розвитку освіти України, у яких зазначено, що метою освіти та виховання повинна бути орієнтація сучасної вищої школи на розвиток особистості майбутнього фахівця, якій притаманна соціальна гідність, громадянськість, високий рівень моральності, свідомість та творчий потенціал. Це вимагає побудови такої педагогічної системи, яка б забезпечила підготовку фахівця шляхом модернізації форм та методів професійної підготовки, формування професійної культури майбутніх соціальних працівників. Об'єкт - процес формування гендерної толерантності у майбутніх учителів початкових класів. Предмет – технології формування гендерної толерантності майбутніх учителів початкової школи. Мета - теоретично обґрунтувати й експериментально перевірити програму формування гендерної толерантності майбутніх учителів початкової школи.