Abstract:
Педагогічна освіта має перетворитися на розвивальне середовище, в якому майбутні вчителі набувають необхідних професійних компетентностей, формують уміння самостійно оволодівати новими знаннями впродовж майбутньої професійної діяльності та самостійно розвивати необхідні педагогічні якості. Фахова підготовка майбутнього вчителя початкових класів у закладі вищої освіти має стати реальною основою і гарантією забезпечення його успішності в професії. Актуальною є проблема переходу від установки на розвиток студента до установки на формування його здатності до саморозвитку у майбутній професійній діяльності. Важливого значення набуває належний культурно-особистісний розвиток майбутнього вчителя початкових класів, що уможливлює глибоке ціннісно-вмотивоване ставлення до виконання професійних обов’язків і наполегливий пошук шляхів розв’язання актуальних освітньо-виховних завдань. Мета дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні та експериментальній перевірці на основі розробленої моделі формування здатності до професійного саморозвитку в майбутніх учителів початкової школи.