dc.contributor.author |
Опаєць, Ірина Михайлівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-10T13:35:19Z |
|
dc.date.available |
2021-03-10T13:35:19Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Опаєць І. М. Формування у майбутніх учителів початкової школи здатності до професійного саморозвитку: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Ірина Михайлівна Опаєць. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 112 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4746 |
|
dc.description.abstract |
Педагогічна освіта має перетворитися на розвивальне середовище, в якому майбутні вчителі набувають необхідних професійних компетентностей, формують уміння самостійно оволодівати новими знаннями впродовж майбутньої професійної діяльності та самостійно розвивати необхідні педагогічні якості. Фахова підготовка майбутнього вчителя початкових класів у закладі вищої освіти має стати реальною основою і гарантією забезпечення його успішності в професії. Актуальною є проблема переходу від установки на розвиток студента до установки на формування його здатності до саморозвитку у майбутній професійній діяльності. Важливого значення набуває належний культурно-особистісний розвиток майбутнього вчителя початкових класів, що уможливлює глибоке ціннісно-вмотивоване ставлення до виконання професійних обов’язків і наполегливий пошук шляхів розв’язання актуальних освітньо-виховних завдань. Мета дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні та експериментальній перевірці на основі розробленої моделі формування здатності до професійного саморозвитку в майбутніх учителів початкової школи. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Формування у майбутніх учителів початкової школи здатності до професійного саморозвитку |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |