Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Опаєць, Ірина Михайлівна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-10T13:35:19Z | |
dc.date.available | 2021-03-10T13:35:19Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Опаєць І. М. Формування у майбутніх учителів початкової школи здатності до професійного саморозвитку: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Ірина Михайлівна Опаєць. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 112 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4746 | |
dc.description.abstract | Педагогічна освіта має перетворитися на розвивальне середовище, в якому майбутні вчителі набувають необхідних професійних компетентностей, формують уміння самостійно оволодівати новими знаннями впродовж майбутньої професійної діяльності та самостійно розвивати необхідні педагогічні якості. Фахова підготовка майбутнього вчителя початкових класів у закладі вищої освіти має стати реальною основою і гарантією забезпечення його успішності в професії. Актуальною є проблема переходу від установки на розвиток студента до установки на формування його здатності до саморозвитку у майбутній професійній діяльності. Важливого значення набуває належний культурно-особистісний розвиток майбутнього вчителя початкових класів, що уможливлює глибоке ціннісно-вмотивоване ставлення до виконання професійних обов’язків і наполегливий пошук шляхів розв’язання актуальних освітньо-виховних завдань. Мета дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні та експериментальній перевірці на основі розробленої моделі формування здатності до професійного саморозвитку в майбутніх учителів початкової школи. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Формування у майбутніх учителів початкової школи здатності до професійного саморозвитку | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |