dc.contributor.author |
Сеник, Олеся Василівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-10T13:56:17Z |
|
dc.date.available |
2021-03-10T13:56:17Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Сеник О. В. Психолого-педагогічні умови розвитку емоційного інтелекту молодших школярів в умовах Нової української школи: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Олеся Василівна Сеник. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 151 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4751 |
|
dc.description.abstract |
Соціальні виклики сучасного суспільства загострили проблему емоційного переживання людиною свого буття, пізнання нею навколишньої дійсності й самої себе. Упродовж останніх десятиліть зросла кількість досліджень феномена емоційного інтелекту особистості у психології, соціології, педагогіці та інших науках, що свідчить про його міждисциплінарний характер. У контексті психології проблема розвитку емоційного інтелекту розробляється переважно в галузях психології особистості, емоцій, інтелекту. Об’єкт дослідження – емоційний інтелект як інтегральна властивість особистості. Предмет дослідження – структура, функції, психологічні закономірності та механізми розвитку емоційного інтелекту в молодшому шкільному віці. Мета дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні та розробці моделі розвитку емоційного інтелекту в молодшому шкільному віці. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Психолого-педагогічні умови розвитку емоційного інтелекту молодших школярів в умовах Нової української школи |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |