Аннотации:
Соціальні виклики сучасного суспільства загострили проблему емоційного переживання людиною свого буття, пізнання нею навколишньої дійсності й самої себе. Упродовж останніх десятиліть зросла кількість досліджень феномена емоційного інтелекту особистості у психології, соціології, педагогіці та інших науках, що свідчить про його міждисциплінарний характер. У контексті психології проблема розвитку емоційного інтелекту розробляється переважно в галузях психології особистості, емоцій, інтелекту. Об’єкт дослідження – емоційний інтелект як інтегральна властивість особистості. Предмет дослідження – структура, функції, психологічні закономірності та механізми розвитку емоційного інтелекту в молодшому шкільному віці. Мета дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні та розробці моделі розвитку емоційного інтелекту в молодшому шкільному віці.