dc.contributor.author |
Чепердюк, Вікторія Василівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-10T14:25:33Z |
|
dc.date.available |
2021-03-10T14:25:33Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Чепердюк В. В. Технології розвитку творчих здібностей першокласників у процесі навчання грамоти: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Вікторія Василівна Чепердюк. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 106 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4759 |
|
dc.description.abstract |
Формування творчої особистості – це динамічний процес, що відбувається під впливом різноманітних чинників, серед яких важливе місце посідає творча діяльність й особистість учителя. Співпраця між учнями та вчителем, залучення батьків до організації й проведення різних форм роботи – запорука успішної діяльності, реалізації педагогіки партнерства в умовах Нової української школи. Метою дослідження є обґрунтування особливостей технологій розвитку творчих здібностей шестиліток на уроках навчання грамоти. На думку дослідників, творча особистість – це такий тип особистості, для якого характерна стійка, високого рівня спрямованість на творчість, мотиваційно-творча активність, що виявляється в органічній єдності з високим рівнем творчих здібностей, які дозволять їй досягти прогресивних, соціально та особистісно-значущих результатів в одному або кількох видах діяльності. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Технології розвитку творчих здібностей першокласників у процесі навчання грамоти |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |