Abstract:
Формування творчої особистості – це динамічний процес, що відбувається під впливом різноманітних чинників, серед яких важливе місце посідає творча діяльність й особистість учителя. Співпраця між учнями та вчителем, залучення батьків до організації й проведення різних форм роботи – запорука успішної діяльності, реалізації педагогіки партнерства в умовах Нової української школи. Метою дослідження є обґрунтування особливостей технологій розвитку творчих здібностей шестиліток на уроках навчання грамоти. На думку дослідників, творча особистість – це такий тип особистості, для якого характерна стійка, високого рівня спрямованість на творчість, мотиваційно-творча активність, що виявляється в органічній єдності з високим рівнем творчих здібностей, які дозволять їй досягти прогресивних, соціально та особистісно-значущих результатів в одному або кількох видах діяльності.