dc.contributor.author |
Юркевич, В. |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-10T14:34:54Z |
|
dc.date.available |
2021-03-10T14:34:54Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Юркевич В. Розвиток зв'язного мовлення молодших школярів під час вивчення прикметника: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / В. Юркевич. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 68 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4762 |
|
dc.description.abstract |
Актуальність дослідження зумовлена зростанням значення проблеми формування соціально активної та духовно багатої особистості в соцiально-економiчних умовах розбудови Української держави. Початкова освіта в Україні стала на шлях реформування. Основне завдання, яке стоїть перед школою, полягає у переході від знаннєвої парадигми до компетентнісної. Реалізація компетентнісного підходу передбачає спрямованість навчання на розвиток і формування ключових компетенцій. Однiєю з основних умов цього процесу є набуття школярами умiнь і навичок вiльно спілкуватися. Не володiючи досконало мовою та мовленням, громадянин нової держави не буде спроможний виконувати покладенi на нього суспiльством рiзноманiтнi функцiї. Тому одним із найголовнiших завдань школи в галузi мовної освiти є завдання навчити учнів змiстовно, граматично правильно та стилiстично вправно висловлювати свої думки. Мета роботи полягає у розробці науково обґрунтованої методики розвитку мовленнєвих умінь у процесі вивчення прикметника на засадах функціонально-комунікативного підходу та експериментальній перевірці її ефективності. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Розвиток зв'язного мовлення молодших школярів під час вивчення прикметника |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |