Аннотации:
Актуальність дослідження зумовлена зростанням значення проблеми формування соціально активної та духовно багатої особистості в соцiально-економiчних умовах розбудови Української держави. Початкова освіта в Україні стала на шлях реформування. Основне завдання, яке стоїть перед школою, полягає у переході від знаннєвої парадигми до компетентнісної. Реалізація компетентнісного підходу передбачає спрямованість навчання на розвиток і формування ключових компетенцій. Однiєю з основних умов цього процесу є набуття школярами умiнь і навичок вiльно спілкуватися. Не володiючи досконало мовою та мовленням, громадянин нової держави не буде спроможний виконувати покладенi на нього суспiльством рiзноманiтнi функцiї. Тому одним із найголовнiших завдань школи в галузi мовної освiти є завдання навчити учнів змiстовно, граматично правильно та стилiстично вправно висловлювати свої думки. Мета роботи полягає у розробці науково обґрунтованої методики розвитку мовленнєвих умінь у процесі вивчення прикметника на засадах функціонально-комунікативного підходу та експериментальній перевірці її ефективності.