Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Юркевич, В. | |
dc.date.accessioned | 2021-03-10T14:34:54Z | |
dc.date.available | 2021-03-10T14:34:54Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Юркевич В. Розвиток зв'язного мовлення молодших школярів під час вивчення прикметника: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / В. Юркевич. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 68 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4762 | |
dc.description.abstract | Актуальність дослідження зумовлена зростанням значення проблеми формування соціально активної та духовно багатої особистості в соцiально-економiчних умовах розбудови Української держави. Початкова освіта в Україні стала на шлях реформування. Основне завдання, яке стоїть перед школою, полягає у переході від знаннєвої парадигми до компетентнісної. Реалізація компетентнісного підходу передбачає спрямованість навчання на розвиток і формування ключових компетенцій. Однiєю з основних умов цього процесу є набуття школярами умiнь і навичок вiльно спілкуватися. Не володiючи досконало мовою та мовленням, громадянин нової держави не буде спроможний виконувати покладенi на нього суспiльством рiзноманiтнi функцiї. Тому одним із найголовнiших завдань школи в галузi мовної освiти є завдання навчити учнів змiстовно, граматично правильно та стилiстично вправно висловлювати свої думки. Мета роботи полягає у розробці науково обґрунтованої методики розвитку мовленнєвих умінь у процесі вивчення прикметника на засадах функціонально-комунікативного підходу та експериментальній перевірці її ефективності. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Розвиток зв'язного мовлення молодших школярів під час вивчення прикметника | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |