dc.contributor.author |
Яцкова, Ольга Миколаївна |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-10T14:40:26Z |
|
dc.date.available |
2021-03-10T14:40:26Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Яцкова О. М. Інноваційні технології як засіб виховання молодших школярів у групі продовженого дня: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Ольга Миколаївна Яцкова. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 78 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4764 |
|
dc.description.abstract |
Інноваційні технології під час групи продовженого дня в сучасній початковій школі не завжди легке випробування для вчителя. Насамперед, воно вимагає певного рівня готовності та володіння кожним педагогом знаннями та навичками застосування таких технологій. Активна індивідуальна й групова робота дітей молодшого шкільного віку вимагає від педагога організованості, чіткості, уваги до процесу та контролю за результатами учнівської діяльності. Робота педагога під час групи продовженого дня з використанням інноваційних технологій не завжди є простою для вчителя, але важливо, що ефективність такої форми роботи значно перевищує звичайну. Мета дослідження: теоретично обгрунтувати та експериментально перевірити ефекривність окремих інноваційних технологій як засобу виховання у групі продовженого дня. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Інноваційні технології як засіб виховання молодших школярів у групі продовженого дня |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |