Короткий опис(реферат):
Інноваційні технології під час групи продовженого дня в сучасній початковій школі не завжди легке випробування для вчителя. Насамперед, воно вимагає певного рівня готовності та володіння кожним педагогом знаннями та навичками застосування таких технологій. Активна індивідуальна й групова робота дітей молодшого шкільного віку вимагає від педагога організованості, чіткості, уваги до процесу та контролю за результатами учнівської діяльності. Робота педагога під час групи продовженого дня з використанням інноваційних технологій не завжди є простою для вчителя, але важливо, що ефективність такої форми роботи значно перевищує звичайну. Мета дослідження: теоретично обгрунтувати та експериментально перевірити ефекривність окремих інноваційних технологій як засобу виховання у групі продовженого дня.