Аннотации:
Основною вимогою до вищої освіти за сучасних умов є орієнтація її на розвиток особистості, здатної творчо вирішувати загально-виробничі та соціально-економічні проблеми в їх взаємозв’язку. Розв’язання завдань щодо підготовки фахівців, які відповідають вимогам сьогодення, безпосередньо залежить від змісту та організації навчально-виховного процесу, оскільки саме в його перебігу проходить професійне становлення особистості. Засобом визначення кількісних і якісних параметрів технології навчання виступає контроль як один із невід’ємних компонентів процесу діагностування навчальних досягнень студентів. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати, розробити та експериментально перевірити ефективність запропонованих засобів та методів удосконалення процесу оцінювання знань студентів з дисципліни «Комп'ютерні технології в тестуванні» засобами тестового контролю.