Аннотации:
Проведений науковий аналіз дозволив визначити, що проблеми розвитку особистісного потенціалу молодших школярів можуть бути вирішені завдяки гуманізації освітнього процесу навчання інформатики в початковій школі на якісно новому рівні. Аналіз наукової психолого-педагогічної літератури, нормативних документів і тенденцій освіти на сучасному етапі показав, що комплексного дослідження, пов’язаного з розвитком особистісного потенціалу молодших школярів під час навчання інформатики в початковій школі, не здійснювалося. Актуальність дослідження зумовлена необхідністю створення комп’ютерно-орієнтованої методичної системи навчання інформатики, в основу якої покладено цілі формування предметних інформатичних, життєвих компетентностей та розвитку особистісного потенціалу школяра засобами гуманізації освітнього процесу на якісно новому рівні, що базується на теоретичних та практичних рекомендаціях щодо переосмислення роботи вчителя інформатики на засадах гуманістичної педагогіки. Мета дослідження полягає в обґрунтуванні, створенні та експериментальній перевірці ефективності комп’ютерно-орієнтованої методичної системи розвитку особистісного потенціалу молодших школярів та формування у них інформатичних компетентностей у процесі навчання інформатики на основі гуманістичного підходу.