dc.contributor.author |
Бордюжан, Анастасія Миколаївна |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-12T11:49:04Z |
|
dc.date.available |
2021-03-12T11:49:04Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Бордюжан А. М. Інформаційні технології навчання як засіб формування у молодших школярів граматичних категорій іменника: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Анастасія Миколаївна Бордюжан. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 111 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4791 |
|
dc.description.abstract |
Інноваційні педагогічні технології стають типовим явищем освітянської практики, а готовність до їх застосування – вимогою до усіх педагогів. Актуальність цього питання обумовлюється змістом сучасної реформи загальноосвітньої школи. Педагогічна технологія має стати інструментом, за допомогою якого вчителі могли б точно визначати шляхи реалізації психолого-педагогічних та методичних знань, отримати нові знання в процесі навчання і виховання. У той час деякі аспекти використання інформаційних технологій навчання в початкових класах потребують подальших досліджень. Це стосується психологічних передумов використання інформаційних технологій навчання в процесі вивчення української мови молодшими школярами, умов вибору та функціонування інформаційних технологій навчання, організації процесу навчання української мови з їх використанням. Значний навчальний потенціал і недостатня розробка вказаних аспектів використання інформаційних технологій навчання в процесі вивчення української мови учнями молодшого шкільного віку, відсутність цілісної концепції формування навичок і вмінь українського мовлення в початкових класах із використанням новітніх технологій навчання зумовили актуальність теми нашого дослідження. Мета роботи – з’ясувати суть і значення теоретичних та методологічних основ використання нових інформаційних технологій в освітньому процесі, виявити дидактичні можливості інформаційної технології у навчанні української мови в початкових класах, зокрема, в процесі вивчення граматичних категорій іменника та експериментально перевірити запропоновану методику. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Інформаційні технології навчання як засіб формування у молодших школярів граматичних категорій іменника |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |