Аннотации:
Інноваційні педагогічні технології стають типовим явищем освітянської практики, а готовність до їх застосування – вимогою до усіх педагогів. Актуальність цього питання обумовлюється змістом сучасної реформи загальноосвітньої школи. Педагогічна технологія має стати інструментом, за допомогою якого вчителі могли б точно визначати шляхи реалізації психолого-педагогічних та методичних знань, отримати нові знання в процесі навчання і виховання. У той час деякі аспекти використання інформаційних технологій навчання в початкових класах потребують подальших досліджень. Це стосується психологічних передумов використання інформаційних технологій навчання в процесі вивчення української мови молодшими школярами, умов вибору та функціонування інформаційних технологій навчання, організації процесу навчання української мови з їх використанням. Значний навчальний потенціал і недостатня розробка вказаних аспектів використання інформаційних технологій навчання в процесі вивчення української мови учнями молодшого шкільного віку, відсутність цілісної концепції формування навичок і вмінь українського мовлення в початкових класах із використанням новітніх технологій навчання зумовили актуальність теми нашого дослідження. Мета роботи – з’ясувати суть і значення теоретичних та методологічних основ використання нових інформаційних технологій в освітньому процесі, виявити дидактичні можливості інформаційної технології у навчанні української мови в початкових класах, зокрема, в процесі вивчення граматичних категорій іменника та експериментально перевірити запропоновану методику.