Abstract:
Ключова зміна для учнів стосується підходів до навчання та змісту освіти, адже головне завдання НУШ – виховати інноватора та громадянина, який вміє ухвалювати відповідальні рішення та дотримується прав людини. Йдеться про підготовку особистості, здатної до творчої праці, до самонавчання протягом усього життя. Розвиток творчих здібностей особистості є однією з центральних проблем у педагогіці, оскільки прогрес суспільства – це шлях творчого зростання, долання стереотипів та вироблення нових, нестандартних, часто несподіваних рішень, оригінальних підходів і шляхів їх втілення. Ідея формування людини-дослідника, здатної до творчого мислення, самостійного пошуку шляхів вирішення актуальних проблем, стала домінантною в сучасній освіті України. Мета дослідження полягає у створенні науково обґрунтованої методики розвитку творчих здібностей учнів 3-4 класів у роботі над текстами різних типів на уроках української мови.