Репозиторий Dspace

Технології розвитку креативності учнів початкових класів на основі тексту

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Брезіцька, Зоряна
dc.date.accessioned 2021-03-12T11:53:16Z
dc.date.available 2021-03-12T11:53:16Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Брезіцька З. Технології розвитку креативності учнів початкових класів на основі тексту: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Зоряна Брезіцька. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 90 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4792
dc.description.abstract Ключова зміна для учнів стосується підходів до навчання та змісту освіти, адже головне завдання НУШ – виховати інноватора та громадянина, який вміє ухвалювати відповідальні рішення та дотримується прав людини. Йдеться про підготовку особистості, здатної до творчої праці, до самонавчання протягом усього життя. Розвиток творчих здібностей особистості є однією з центральних проблем у педагогіці, оскільки прогрес суспільства – це шлях творчого зростання, долання стереотипів та вироблення нових, нестандартних, часто несподіваних рішень, оригінальних підходів і шляхів їх втілення. Ідея формування людини-дослідника, здатної до творчого мислення, самостійного пошуку шляхів вирішення актуальних проблем, стала домінантною в сучасній освіті України. Мета дослідження полягає у створенні науково обґрунтованої методики розвитку творчих здібностей учнів 3-4 класів у роботі над текстами різних типів на уроках української мови. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Технології розвитку креативності учнів початкових класів на основі тексту uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись