Аннотации:
На сучасному етапі реформування змісту мовної освіти в Україні особливого значення набуває проблема опанування школярами української мови як найважливішим засобом спілкування, упливу й пізнання, підвищення загального рівня мовленнєвої культури. Формування духовно багатої, соціально активної особистості, яка володіє вміннями й навичками вільно, комунікативно виправдано користуватися мовними засобами різних рівнів в усіх видах і сферах мовленнєвої діяльності є одним із пріоритетних завдань у закладах загальної середньої освіти. Ознайомлення учнів початкових класів зі стилістичним багатством української мови, практичне засвоєння її виражально-зображувальних засобів, усвідомлення закономірностей функціонування мовних одиниць у текстах різних типів і стилів сприятимуть успішній реалізації цієї мети. Об’єкт дослідження – процес формування стилістичних умінь та навичок молодших школярів на уроках української мови. Предмет дослідження – методичні особливості формування стилістичних умінь та навичок у молодших школярів. Мета дослідження – обґрунтувати особливості вивчення стилістичних засобів на уроках української мови у початковій школі.