Abstract:
Сьогодні вже неможливо ігнорувати вплив засобів комунікації та сучасних інформаційних технологій, оскільки саме вони є головними, інтенсивними компонентами при формуванні у підростаючого покоління світогляду, смаків, ставлення до подій, які відбуваються в нашій країні й у світі в цілому. Поява нових комп’ютерних програм у галузі освіти порушує чимало педагогічних і психологічних проблем, дослідження яких дозволить зробити більш ефективним навчальний процес відповідно до сучасних вимог. У час бурхливого розвитку техніки, інформаційних технологій незнання викладачами-предметниками існуючих комп’ютерних програм для навчання зі свого предмета негативно впливає на навчальний процес. Майбутній учитель ще у процесі навчання повинен сам відчувати необхідність використання комп’ютерів, а значить можна зробити висновок, що програми з розвитку та залучення до аудіовізуальної культури потрібно максимально розвивати та впроваджувати саме у педагогічних університетах. Такий стан справ актуалізує необхідність дослідження й створення технологій, методичних посібників та рекомендацій для викладачів на сучасному етапі розвитку освіти. Мета і завдання дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність педагогічних умов індивідуалізації освітнього процесу учнів початкових класів засобами інформаційних технологій.