dc.contributor.author |
Заячук, Андріана Андріївна |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-12T12:10:17Z |
|
dc.date.available |
2021-03-12T12:10:17Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Заячук А. А. Педагогічні умови індивідуалізації освітнього процесу учнів початкових класів засобами інформаційних технологій: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Андріана Андріївна Заячук. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 86 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4797 |
|
dc.description.abstract |
Сьогодні вже неможливо ігнорувати вплив засобів комунікації та сучасних інформаційних технологій, оскільки саме вони є головними, інтенсивними компонентами при формуванні у підростаючого покоління світогляду, смаків, ставлення до подій, які відбуваються в нашій країні й у світі в цілому. Поява нових комп’ютерних програм у галузі освіти порушує чимало педагогічних і психологічних проблем, дослідження яких дозволить зробити більш ефективним навчальний процес відповідно до сучасних вимог. У час бурхливого розвитку техніки, інформаційних технологій незнання викладачами-предметниками існуючих комп’ютерних програм для навчання зі свого предмета негативно впливає на навчальний процес. Майбутній учитель ще у процесі навчання повинен сам відчувати необхідність використання комп’ютерів, а значить можна зробити висновок, що програми з розвитку та залучення до аудіовізуальної культури потрібно максимально розвивати та впроваджувати саме у педагогічних університетах. Такий стан справ актуалізує необхідність дослідження й створення технологій, методичних посібників та рекомендацій для викладачів на сучасному етапі розвитку освіти. Мета і завдання дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність педагогічних умов індивідуалізації освітнього процесу учнів початкових класів засобами інформаційних технологій. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Педагогічні умови індивідуалізації освітнього процесу учнів початкових класів засобами інформаційних технологій |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |