Abstract:
За новим Державним стандартом початкової освіти НУШ школа має давати дитині різні вміння і компетентні навички. Головне її завдання – вже не забезпечення знаннями, бо вони дуже мінливі в сучасному світі. Нове завдання школи – навчити дітей, як знання і навички втілювати в життя. Звідси метою вивчення рідної мови в початковій школі передбачається комунікативно-діяльнісний метод навчання, який скерований на формування в учнів уміння висловлюватись у межах багатьох тем і всіх стильових різновидів мовлення, розуміння закономірностей функціонування багатств рідної мови, знання соціальних, ситуативних і контекстуальних правил, яких потрібно дотримуватись носіям української мови. Отож, ознайомлення молодших школярів з елементарними ознаками функціональних стилів, виражально-зображувальними засобами мови, закономірностями їх уживання в текстах різних типів і стилів є одним із першочергових і актуальних завдань у системі початкової мовної освіти. Мета дослідження полягає у створенні обґрунтованої методики формування стилістичних умінь учнів початкових класів у процесі роботи над текстами різних типів на уроках української мови.