Abstract:
Сучасний етап розвитку національної школи характеризується посиленням уваги до мовної освіти в країні, потребою формування мовленнєво-творчої особистості, яка б відзначалася свідомим ставленням до рідної мови, мовленнєвою активністю на всіх етапах оволодіння мовою як засобом спілкування, визнання i впливу, високою культурою спілкування в різних життєвих ситуаціях. Розв’язання окресленої проблеми вбачаємо в інтеграції традиційних методик із сучасними педагогічними технологіями, що допоможе вибудувати певну систему, яка сприятиме перебудові змісту та структури мовного курсу з метою розвитку мовленнєво-творчих умінь учнів початкових класів. Відтак активізується пошук ефективних інноваційних засобів організації мовленнєво-творчої діяльності на уроках української мови в початковій школі з метою максимальної реалізації творчого потенціалу кожної дитини. Мета роботи – з’ясувати теоретико-методологічні засади розвитку творчого мовлення та схарактеризувати особливості розвитку мовленнєво-творчих умінь молодших школярів засобами сучасних технологій навчання у процесі вивчення української мови.