dc.contributor.author |
Матчишин, Анна Іванівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-12T12:36:44Z |
|
dc.date.available |
2021-03-12T12:36:44Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Матчишин А. І. Технології розвитку мовленнєво-творчих умінь молодших школярів у процесі вивчення української мови: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Анна Іванівна Матчишин. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 98 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4805 |
|
dc.description.abstract |
Сучасний етап розвитку національної школи характеризується посиленням уваги до мовної освіти в країні, потребою формування мовленнєво-творчої особистості, яка б відзначалася свідомим ставленням до рідної мови, мовленнєвою активністю на всіх етапах оволодіння мовою як засобом спілкування, визнання i впливу, високою культурою спілкування в різних життєвих ситуаціях. Розв’язання окресленої проблеми вбачаємо в інтеграції традиційних методик із сучасними педагогічними технологіями, що допоможе вибудувати певну систему, яка сприятиме перебудові змісту та структури мовного курсу з метою розвитку мовленнєво-творчих умінь учнів початкових класів. Відтак активізується пошук ефективних інноваційних засобів організації мовленнєво-творчої діяльності на уроках української мови в початковій школі з метою максимальної реалізації творчого потенціалу кожної дитини. Мета роботи – з’ясувати теоретико-методологічні засади розвитку творчого мовлення та схарактеризувати особливості розвитку мовленнєво-творчих умінь молодших школярів засобами сучасних технологій навчання у процесі вивчення української мови. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Технології розвитку мовленнєво-творчих умінь молодших школярів у процесі вивчення української мови |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |