Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Матчишин, Анна Іванівна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-12T12:36:44Z | |
dc.date.available | 2021-03-12T12:36:44Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Матчишин А. І. Технології розвитку мовленнєво-творчих умінь молодших школярів у процесі вивчення української мови: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Анна Іванівна Матчишин. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 98 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4805 | |
dc.description.abstract | Сучасний етап розвитку національної школи характеризується посиленням уваги до мовної освіти в країні, потребою формування мовленнєво-творчої особистості, яка б відзначалася свідомим ставленням до рідної мови, мовленнєвою активністю на всіх етапах оволодіння мовою як засобом спілкування, визнання i впливу, високою культурою спілкування в різних життєвих ситуаціях. Розв’язання окресленої проблеми вбачаємо в інтеграції традиційних методик із сучасними педагогічними технологіями, що допоможе вибудувати певну систему, яка сприятиме перебудові змісту та структури мовного курсу з метою розвитку мовленнєво-творчих умінь учнів початкових класів. Відтак активізується пошук ефективних інноваційних засобів організації мовленнєво-творчої діяльності на уроках української мови в початковій школі з метою максимальної реалізації творчого потенціалу кожної дитини. Мета роботи – з’ясувати теоретико-методологічні засади розвитку творчого мовлення та схарактеризувати особливості розвитку мовленнєво-творчих умінь молодших школярів засобами сучасних технологій навчання у процесі вивчення української мови. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Технології розвитку мовленнєво-творчих умінь молодших школярів у процесі вивчення української мови | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |