dc.contributor.author |
Паплинська, Елизавета Василівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-12T12:38:10Z |
|
dc.date.available |
2021-03-12T12:38:10Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Паплинська Е. В. Вплив педагога на формування позитивної мотивації навчання молодших школярів: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Елизавета Василівна Паплинська. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 103 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4806 |
|
dc.description.abstract |
Позитивна навчальна мотивація відіграє важливу роль у становленні особистості, адже без неї неможливий розвиток потреби і здатності до самовдосконалення та самоосвіти та ефективна навчальна діяльність. Саме у молодшому шкільному віці закладаються основи для подальшого навчання школяра і часто від бажання вчитися у початковій школі залежить прагнення людини до саморозвитку і навчання протягом усього подальшого життя. Водночас, на тлі багатогранності вивчення проблеми мотивації навчальної діяльності, не до кінця з’ясованим залишається місце мотивів учіння серед інших психологічних і соціально-педагогічних детермінант, не виступала предметом спеціального дослідження динаміка розвитку різних категорій мотивів упродовж початкової ланки освіти, мало робіт присвячено впливу мотивації на навчальну успішність молодшого школяра. Мета дослідження: визначити основний тип навчальної мотивації у молодшому шкільному віці та вплив педагога на його формування. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Вплив педагога на формування позитивної мотивації навчання молодших школярів |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |