Аннотации:
Позитивна навчальна мотивація відіграє важливу роль у становленні особистості, адже без неї неможливий розвиток потреби і здатності до самовдосконалення та самоосвіти та ефективна навчальна діяльність. Саме у молодшому шкільному віці закладаються основи для подальшого навчання школяра і часто від бажання вчитися у початковій школі залежить прагнення людини до саморозвитку і навчання протягом усього подальшого життя. Водночас, на тлі багатогранності вивчення проблеми мотивації навчальної діяльності, не до кінця з’ясованим залишається місце мотивів учіння серед інших психологічних і соціально-педагогічних детермінант, не виступала предметом спеціального дослідження динаміка розвитку різних категорій мотивів упродовж початкової ланки освіти, мало робіт присвячено впливу мотивації на навчальну успішність молодшого школяра. Мета дослідження: визначити основний тип навчальної мотивації у молодшому шкільному віці та вплив педагога на його формування.