Abstract:
Сучасне інформаційне суспільство формує нову систему цінностей, в якій володіння знаннями, вміннями і навичками є необхідним, але недостатнім результатом освіти. Від людини вимагаються вміння орієнтуватися в інформаційних потоках, освоювати нові технології, самонавчатися, шукати і використовувати нові знання, володіти такими якостями, як універсальність мислення, динамізм, мобільність. Отже, проблема підготовки підростаючого покоління до активної, плідної життєдіяльності в інформаційному суспільстві, наявність суперечності між потенційними можливостями інформаційних технологій та методами їх сучасного використання в освітньому процесі, об’єктивна потреба в розробці нових підходів до використання комп’ютерів у початковій школі. Мета дослідження полягає в розробці технології використання комп’ютерних програм у процесі вивчення математики у початковій школі для формування математичної компетентності у молодших.