ElarK-PNU

Технології роботи над словосполученням і реченням у початкових класах

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Семенюк, Богдана Іванівна
dc.date.accessioned 2021-03-15T08:23:38Z
dc.date.available 2021-03-15T08:23:38Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Семенюк Б. І. Технології роботи над словосполученням і реченням у початкових класах: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Богдана Іванівна Семенюк. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 90 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4812
dc.description.abstract На сучасному етапі розвитку освіти початкова школа перейшла на нові структуру і зміст. Зросли вимоги до якості початкової освіти, створено сприятливі умови для посилення практичної спрямованості навчання та творчого розвитку дитини. Особливу роль у навчальному процесі відведено рідній мові з огляду на її значущість для опанування знань з інших предметів та становлення і розвитку духовно багатої особистості. Об’єктом дослідження є процес засвоєння синтаксичних одиниць в початковому курсі навчання рідної мови. Предмет дослідження – методика формування мовленнєвих умінь учнів початкових класів на засадах функціонально-комунікативного підходу до вивчення синтаксичного матеріалу. Мета дослідження полягає в розробці методики, доборі навчальних вправ для розвитку мовленнєвих умінь використовувати синтаксичні одиниці різних структурно-семантичних типів в усному та писемному мовленні. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Технології роботи над словосполученням і реченням у початкових класах uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу