Abstract:
На сучасному етапі розвитку освіти початкова школа перейшла на нові структуру і зміст. Зросли вимоги до якості початкової освіти, створено сприятливі умови для посилення практичної спрямованості навчання та творчого розвитку дитини. Особливу роль у навчальному процесі відведено рідній мові з огляду на її значущість для опанування знань з інших предметів та становлення і розвитку духовно багатої особистості. Об’єктом дослідження є процес засвоєння синтаксичних одиниць в початковому курсі навчання рідної мови. Предмет дослідження – методика формування мовленнєвих умінь учнів початкових класів на засадах функціонально-комунікативного підходу до вивчення синтаксичного матеріалу. Мета дослідження полягає в розробці методики, доборі навчальних вправ для розвитку мовленнєвих умінь використовувати синтаксичні одиниці різних структурно-семантичних типів в усному та писемному мовленні.