Аннотации:
Серед найважливіших завдань безперервної педагогічної освіти – розвиток особистісних потенційних характеристик педагога, освоєння та вдосконалення ним професійних технологій. За таких умов виникає необхідність формування нового стилю соціальної поведінки майбутнього педагога, відповідної завданням розвитку суспільства, що у свою чергу, веде до розкриття проблеми пов’язаної з таким явищем як імідж, і викликає потребу його вивчення. Формується певний педагогічний імідж – образ педагога при взаємодії із учнями, колегами, батьками, завдяки здатності до продуктивної інноваційної діяльності, що передбачає власну творчість. У створеному іміджі висвітлюються найбільш яскраві риси особистості вчителя, його внутрішній світ. Мета роботи – сформувати у студентів педагогічний імідж на основі розробленої логіко-теоретичної моделі та конкретизації змісту його структурних компонентів.