Аннотации:
Стрімкі темпи модернізації сучасного суспільства зумовлюють нові все зростаючі вимоги до виховання підростаючого покоління. На цьому етапі суспільного розвитку особливо актуальним для педагогічної науки і практики стає пошук ефективних шляхів формування творчо активної особистості, для якої характерними є відповідальність, цілеспрямованість, наполегливість, самостійність, критичність, здатність діяти по-новому, пропонувати цікаві, нестандартні підходи, постійне прагнення удосконалювати світ і себе. Винятково важливу роль у вирішенні цих виховних завдань відіграє початкова школа. Серед багатьох засобів розвитку творчої активності молодших школярів найбільш ефективними є інформаційні технології навчання. Мета дослідження полягає у теоретичному обґрунтуванні та експериментальній перевірці технології розвитку творчої активності молодших школярів засобами інформаційних технологій навчання.