dc.contributor.author |
Гакман, Антоніна Валентинівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-15T14:49:06Z |
|
dc.date.available |
2021-03-15T14:49:06Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Гакман А. В. Синоніми як засіб формування лексичних компетентностей молодших школярів: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Антоніна Валентинівна Гакман. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 79 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4820 |
|
dc.description.abstract |
Основна мета полягає у формуванні ключової комунікативної компетентності молодшого школяра, яка виявляється у здатності успішно користуватися мовою (всіма видами мовленнєвої діяльності) в процесі спілкування, пізнання навколишнього світу, вирішення життєво важливих завдань. У процесі початкового навчання української мови постійно проводиться робота над формуванням компетентності уміння вчитися. Важливо навчити молодших школярів організовувати свою навчальну діяльність, сформувати в них почуття відповідальності за виконання завдань, готовність самостійно працювати з новим, доступним за складністю матеріалом, мати власну думку, обґрунтовувати її. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати ефективність використання технологій увиразнення мовлення молодших школярів засобами синонімів, проаналізувати методи і прийоми формування в учнів точного, ясного мовлення, вмінь вибирати відповідні синонімічні варіанти. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Синоніми як засіб формування лексичних компетентностей молодших школярів |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |