Аннотации:
Основна мета полягає у формуванні ключової комунікативної компетентності молодшого школяра, яка виявляється у здатності успішно користуватися мовою (всіма видами мовленнєвої діяльності) в процесі спілкування, пізнання навколишнього світу, вирішення життєво важливих завдань. У процесі початкового навчання української мови постійно проводиться робота над формуванням компетентності уміння вчитися. Важливо навчити молодших школярів організовувати свою навчальну діяльність, сформувати в них почуття відповідальності за виконання завдань, готовність самостійно працювати з новим, доступним за складністю матеріалом, мати власну думку, обґрунтовувати її. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати ефективність використання технологій увиразнення мовлення молодших школярів засобами синонімів, проаналізувати методи і прийоми формування в учнів точного, ясного мовлення, вмінь вибирати відповідні синонімічні варіанти.