Аннотации:
На сучасному етапі розвитку освіти, а також в умовах демократизації та національного відродження в Україні особливої актуальності набуває проблема розвитку пізнавальної активності молодших школярів, зокрема на уроках української мови. Адже система освіти має забезпечити якісно новий рівень загальноосвітньої підготовки учнів. Сучасні педагогічні, психологічні дослідження свідчать про високу ефективність проблемного навчання, яке впливає на рівень мислення учнів, їхню самостійність і творчість.Об’єкт дослідження: навчально-пізнавальна діяльність учнів на уроках української мови. Предмет дослідження: психолого-педагогічні умови розвитку пізнавальної активності молодших школярів. Мета роботи – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити шляхи розвитку пізнавальної активності молодших школярів засобами та інноваційних методів навчання на уроках української мови.