Аннотации:
Сучасний етап розвитку українського суспільства відзначається глибокими соціально-економічними перетвореннями, які від людини вимагаються не тільки знань, а й розвитку особистісних якостей, що давали б їй змогу активно долучатися до творчої діяльності. У зв’язку з цим перед освітою постають нові завдання: школа повинна орієнтуватися на створення оптимальних умов для розвитку кожної дитини, спрямовуватися не на заучування, а на формування в учнів здібностей самостійно осмислювати навколишню дійсність. Об’єкт дослідження – інтерактивні технології навчання в початковій школі. Предмет дослідження – особливості використання інтерактивних технологій на уроках розвитку мовлення в 3 класі початкової школі. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати й експериментально перевірити особливості застосування інтерактивних технологій у процесі розвитку зв’язного мовлення школярів в 3 класі.