Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Дупляк, Вікторія Олександрівна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-15T15:11:04Z | |
dc.date.available | 2021-03-15T15:11:04Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Дупляк В. О. Психологічні особливості комунікативно-мовленнєвого розвитку молодшого школяра: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Вікторія Олександрівна Дупляк. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 95 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4826 | |
dc.description.abstract | Спілкування дитини з ровесниками в різних видах діяльності стимулює мовленнєву активність — розвиває функції і форми її мовлення, сприяє усвідомленню дитиною своїх мовленнєвих висловлень. Тому актуальність проведеного нами дослідження зумовлюється значимістю вивчення психологічних особливостей комунікативно-мовленнєвого розвитку молодшого школяра, можливістю оптимізації цього розвитку, а також виявленою прямою залежністю успішності навчання в початковій школі та рівнем мовленнєвого розвитку. Об’єктом дослідження є комунікативно-мовленнєва діяльність дітей молодшого шкільного віку. Предмет дослідження — психологічні особливості комунікативно-мовленнєвого розвиток молодшого школяра. Метою дослідження є з’ясування особливостей усвідомлення мовленнєвої дійсності як умови та складової процесу засвоєння рідної мови у дітей молодшого шкільного віку та комунікативно-мовленнєвого їх розвитку. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Психологічні особливості комунікативно-мовленнєвого розвитку молодшого школяра | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |