dc.contributor.author |
Квасніцька, Юлія Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-16T11:17:17Z |
|
dc.date.available |
2021-03-16T11:17:17Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Квасніцька Ю. В. Технології формування читацької компетентності молодших школярів: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Юлія Володимирівна Квасніцька. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 93 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4828 |
|
dc.description.abstract |
Читацька компетентність є особистісно-діяльнісним інтегрованим результатом взаємодії знань, умінь, навичок, індивідуального досвіду та ціннісних ставлень учнів, що набуваються у процесі реалізації усіх змістових ліній предмета «Літературне читання». У процесі читання в учнів формуються й інші ключові компетентності: уміння вчитися, загальнокультурна, комунікативна, інформаційна. Вирішенням окресленої проблеми є використання сучасних педагогічних технологій в освітньому процесі закладів загальної середньої освіти. Інноваційні технології навчання здатні забезпечити ефективність уроку, сприяють формуванню ключових компетентностей здобувачів освіти і є засобом підвищення їх навчально-пізнавальної мотивації. Мета дипломної роботи – схарактеризувати особливості формування читацької компетентності молодших школярів засобами сучасних педагогічних технологій. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Технології формування читацької компетентності молодших школярів |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |