Аннотации:
Читацька компетентність є особистісно-діяльнісним інтегрованим результатом взаємодії знань, умінь, навичок, індивідуального досвіду та ціннісних ставлень учнів, що набуваються у процесі реалізації усіх змістових ліній предмета «Літературне читання». У процесі читання в учнів формуються й інші ключові компетентності: уміння вчитися, загальнокультурна, комунікативна, інформаційна. Вирішенням окресленої проблеми є використання сучасних педагогічних технологій в освітньому процесі закладів загальної середньої освіти. Інноваційні технології навчання здатні забезпечити ефективність уроку, сприяють формуванню ключових компетентностей здобувачів освіти і є засобом підвищення їх навчально-пізнавальної мотивації. Мета дипломної роботи – схарактеризувати особливості формування читацької компетентності молодших школярів засобами сучасних педагогічних технологій.