Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Квасніцька, Юлія Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-16T11:17:17Z | |
dc.date.available | 2021-03-16T11:17:17Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Квасніцька Ю. В. Технології формування читацької компетентності молодших школярів: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Юлія Володимирівна Квасніцька. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 93 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4828 | |
dc.description.abstract | Читацька компетентність є особистісно-діяльнісним інтегрованим результатом взаємодії знань, умінь, навичок, індивідуального досвіду та ціннісних ставлень учнів, що набуваються у процесі реалізації усіх змістових ліній предмета «Літературне читання». У процесі читання в учнів формуються й інші ключові компетентності: уміння вчитися, загальнокультурна, комунікативна, інформаційна. Вирішенням окресленої проблеми є використання сучасних педагогічних технологій в освітньому процесі закладів загальної середньої освіти. Інноваційні технології навчання здатні забезпечити ефективність уроку, сприяють формуванню ключових компетентностей здобувачів освіти і є засобом підвищення їх навчально-пізнавальної мотивації. Мета дипломної роботи – схарактеризувати особливості формування читацької компетентності молодших школярів засобами сучасних педагогічних технологій. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Технології формування читацької компетентності молодших школярів | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |