dc.contributor.author |
Мазур, Ольга Анатоліївна |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-16T11:28:29Z |
|
dc.date.available |
2021-03-16T11:28:29Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Мазур О. А. Розвиток пізнавальної самостійності учнів початкових класів під час застосування інформаційних технологій: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Ольга Анатоліївна Мазур. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 100 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4831 |
|
dc.description.abstract |
Один із шляхів вирішення зазначених завдань вбачаємо у використанні засобів навчання, які максимально стимулюють пізнавальну самостійність учнів. Аналіз літератури показав, що за останнє десятиріччя кількість праць з цієї проблеми значно зменшилась, а в наявних сучасних дослідженнях увага здебільшого акцентується на методах розвитку пізнавальної активності й інтересу та на формуванні операційного компонента пізнавальної самостійності. Цілком очевидно, що на початку нового інформаційного тисячоліття, коли відбувається бурхливе впровадження у навчальний процес сучасних інформаційних технологій, проблема розвитку пізнавальної самостійності потребує переосмислення та корекції щодо специфічних умов комп’ютерного навчання. Об’єктом дослідження – пізнавальна самостійність учнів початкових класів. Предмет дослідження – розвиток пізнавальної самостійності учнів початкових класів при застосуванні інформаційних технологій. Мета дослідження полягає у теоретичному обґрунтуванні методики розвитку пізнавальної самостійності учнів початкових класів та виявленні ефективності її формування з використанням програмно-педагогічних засобів. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Розвиток пізнавальної самостійності учнів початкових класів під час застосування інформаційних технологій |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |