Аннотации:
Один із шляхів вирішення зазначених завдань вбачаємо у використанні засобів навчання, які максимально стимулюють пізнавальну самостійність учнів. Аналіз літератури показав, що за останнє десятиріччя кількість праць з цієї проблеми значно зменшилась, а в наявних сучасних дослідженнях увага здебільшого акцентується на методах розвитку пізнавальної активності й інтересу та на формуванні операційного компонента пізнавальної самостійності. Цілком очевидно, що на початку нового інформаційного тисячоліття, коли відбувається бурхливе впровадження у навчальний процес сучасних інформаційних технологій, проблема розвитку пізнавальної самостійності потребує переосмислення та корекції щодо специфічних умов комп’ютерного навчання. Об’єктом дослідження – пізнавальна самостійність учнів початкових класів. Предмет дослідження – розвиток пізнавальної самостійності учнів початкових класів при застосуванні інформаційних технологій. Мета дослідження полягає у теоретичному обґрунтуванні методики розвитку пізнавальної самостійності учнів початкових класів та виявленні ефективності її формування з використанням програмно-педагогічних засобів.