ElarK-PNU

Технології розвитку діалогічного мовлення учнів початкових класів на уроках української мови

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Паламарчук, Тетяна Анатоліївна
dc.date.accessioned 2021-03-16T11:31:54Z
dc.date.available 2021-03-16T11:31:54Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Паламарчук Т. А. Технології розвитку діалогічного мовлення учнів початкових класів на уроках української мови: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Тетяна Анатоліївна Паламарчук. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 94 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4832
dc.description.abstract У період реформування початкової освіти й запровадження Нової української школи відбувається переорієнтація процесу навчання української мови на формування комунікативної компетентності молодшого школяра, яка є визначальною в мовленнєвому розвитку дитини, набутті нею досвіду міжособистісного спілкування й елементарних умінь комунікативної поведінки на засадах культури мовлення й етики спілкування. Об’єктом дипломної роботи є процес формування діалогічної компетентності молодших школярів, а його предметом – розвиток діалогічного мовлення учнів 1-4 класів під час вивчення лексико-граматичного матеріалу на основі інноваційних педагогічних технологій на уроках української мови в початкових класах. Мета дослідження – науково обґрунтувати й розробити ефективну методику розвитку навичок діалогічного мовлення молодших школярів на уроках української мови засобами сучасних технологій навчання. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Технології розвитку діалогічного мовлення учнів початкових класів на уроках української мови uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу