Короткий опис(реферат):
У період реформування початкової освіти й запровадження Нової української школи відбувається переорієнтація процесу навчання української мови на формування комунікативної компетентності молодшого школяра, яка є визначальною в мовленнєвому розвитку дитини, набутті нею досвіду міжособистісного спілкування й елементарних умінь комунікативної поведінки на засадах культури мовлення й етики спілкування. Об’єктом дипломної роботи є процес формування діалогічної компетентності молодших школярів, а його предметом – розвиток діалогічного мовлення учнів 1-4 класів під час вивчення лексико-граматичного матеріалу на основі інноваційних педагогічних технологій на уроках української мови в початкових класах. Мета дослідження – науково обґрунтувати й розробити ефективну методику розвитку навичок діалогічного мовлення молодших школярів на уроках української мови засобами сучасних технологій навчання.