Abstract:
Найбільш вразливим і залежним від оточення, і, водночас, таким, що може виступати могутньою спонукальною силою у формуванні особистості, є емоційний світ дитини. Особливо це стосується учнів молодшого шкільного віку, оскільки саме на цьому віковому етапі виділяється їх емоційність, чуттєвість. Враховуючи цей факт, педагогічна спільнота має докладати значних зусиль вихованню емоційної культури, що вимагає пошуку нових наукових поглядів, інноваційних педагогічних шляхів і засобів, які дають змогу зробити відповідну педагогічну роботу більш ефективною й результативною. Мета дослідження: теоретичне обґрунтування та експериментальна перевірка спеціально розробленої методики формування емоційної культури молодших школярів засобами театру в умовах позакласної роботи.