dc.contributor.author |
Твердохліб, Лілія Сергіївна |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-16T12:06:26Z |
|
dc.date.available |
2021-03-16T12:06:26Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Твердохліб Л. С. Формування в третьокласників поняття про лексичне значення слова засобами інтерактивних технологій: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Лілія Сергіївна Твердохліб. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 76 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4839 |
|
dc.description.abstract |
Курс української мови в початкових класах не тільки важливий складник загального змісту початкової освіти, а й водночас основний засіб опанування інших шкільних дисциплін. Тому будується за комунікативною, лінгвістичною (мовною) та лінгвокраїнознавчою змістовими лініями і набуває пропедевтичного спрямування щодо забезпечення розвитку, вдосконалення усного мовлення, формування певного кола знань про мову і мовні уміння, забезпечує мотивацію навчання української мови. Формування в молодших школярів мовленнєвих умінь і навичок пов’язане з набуттям ними знань про слово, яке поряд із реченням є опорною мовною одиницею в шкільному навчанні рідної мови. Слід зазначити, що в аспекті мовленнєвої комунікації слово є однією з найактивніших мовних одиниць, що дає змогу реалізувати різні можливості тексту. Мета дипломної роботи – теоретично обґрунтувати й експериментально перевірити лексичний аспект роботи над словом у початкових класах засобами інтерактивних технологій. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Формування в третьокласників поняття про лексичне значення слова засобами інтерактивних технологій |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |