Abstract:
Курс української мови в початкових класах не тільки важливий складник загального змісту початкової освіти, а й водночас основний засіб опанування інших шкільних дисциплін. Тому будується за комунікативною, лінгвістичною (мовною) та лінгвокраїнознавчою змістовими лініями і набуває пропедевтичного спрямування щодо забезпечення розвитку, вдосконалення усного мовлення, формування певного кола знань про мову і мовні уміння, забезпечує мотивацію навчання української мови. Формування в молодших школярів мовленнєвих умінь і навичок пов’язане з набуттям ними знань про слово, яке поряд із реченням є опорною мовною одиницею в шкільному навчанні рідної мови. Слід зазначити, що в аспекті мовленнєвої комунікації слово є однією з найактивніших мовних одиниць, що дає змогу реалізувати різні можливості тексту. Мета дипломної роботи – теоретично обґрунтувати й експериментально перевірити лексичний аспект роботи над словом у початкових класах засобами інтерактивних технологій.