Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Твердохліб, Лілія Сергіївна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-16T12:06:26Z | |
dc.date.available | 2021-03-16T12:06:26Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Твердохліб Л. С. Формування в третьокласників поняття про лексичне значення слова засобами інтерактивних технологій: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Лілія Сергіївна Твердохліб. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 76 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4839 | |
dc.description.abstract | Курс української мови в початкових класах не тільки важливий складник загального змісту початкової освіти, а й водночас основний засіб опанування інших шкільних дисциплін. Тому будується за комунікативною, лінгвістичною (мовною) та лінгвокраїнознавчою змістовими лініями і набуває пропедевтичного спрямування щодо забезпечення розвитку, вдосконалення усного мовлення, формування певного кола знань про мову і мовні уміння, забезпечує мотивацію навчання української мови. Формування в молодших школярів мовленнєвих умінь і навичок пов’язане з набуттям ними знань про слово, яке поряд із реченням є опорною мовною одиницею в шкільному навчанні рідної мови. Слід зазначити, що в аспекті мовленнєвої комунікації слово є однією з найактивніших мовних одиниць, що дає змогу реалізувати різні можливості тексту. Мета дипломної роботи – теоретично обґрунтувати й експериментально перевірити лексичний аспект роботи над словом у початкових класах засобами інтерактивних технологій. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Формування в третьокласників поняття про лексичне значення слова засобами інтерактивних технологій | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |